fbpx

Detoks organizmu domowe sposoby

detoks organizmu domowe sposobyPora na.. detoks organizmu i domowe sposoby!

Jedzenie sezonowych owoców, warzyw, kiełków, orzechów, picie dobrej wody mineralnej to podstawa, aby umysł i ciało były w dobrej formie. Jednak, żeby skutecznie je oczyścić z nagromadzonych toksyn i pozbyć się “zimowego tłuszczyku”, trzeba przeprowadzić detoks organizmu; ponieważ to podstawa by czuć się lżej na wiosnę!

Detoks organizmu domowe sposoby od czego zacząć?

Zacznij od RUCHU

Ćwicz w domu co drugi dzień – wystarczy rano przez 30 minut wykonywać pajacyki, przysiady, wymachy nóg i rąk, marsz w miejscu oraz skłony.
Podkręcą metabolizm i dodadzą Ci energii na cały dzień.

Przynajmniej 3 razy w tygodniu wybierz się na godzinny spacer do parku czy lasu.
Dotlenisz w ten sposób organizm, a także usprawnisz krążenie krwi i przepływ limfy, przyspiesz usuwanie toksyn z organizmu.

CZAS na kawę i borowinę

Peeling kawowy oczyści skórę i pobudzi przepływ krwi i limfy.
Kawowe fusy wymieszaj z cukrem i dodaj olej spożywczy. Nałóż na wilgotną skórę i masuj ją przez kilka minut. Zabieg powtarzaj co 3 dni.

Kąpiel z borowiną odtruwa organizm, poprawia jędrność skóry.
Rozpuść 100g masy borowinowej w ciepłej wodzie i wlej do kąpieli. Zanurz się w niej na 15 minut. Kąpiel zastosuj 1-2 razy w tygodniu.

NIE zapomnij o ziołach

Pij herbaty oczyszczające – sięgnij po zioła o właściwościach moczopędnych i napotnych, bo to skuteczna oraz bezpieczna droga usuwania toksyn.
Takie działanie ma fiołek trójbarwny, skrzyp polny, mniszek lekarski, czystek, mięta, zielona herbata, czy pokrzywa. Możesz ją zaparzać pojedynczo, albo robić z nich mieszanki.

MASUJ się codziennie

Podczas wieczornego prysznica masuj skórę szorstką rękawicą lub szczotką z twardym włosiem.
Zacznij od stóp i kieruj się ku talii. Wykonuj długie, posuwiste ruchy (od dołu w górę), na kolanach, pośladkach i brzuchu – okrężnie.

Zawsze po kąpieli i nałożeniu kosmetyku przez około 5 minut ugniataj ciało palcami. Kieruj się od stóp w stronę ramion.

Z tym się LEPIEJ ROZSTAĆ!

Pięknej sylwetce i zdrowiu nie służą: słodycze, żółty i topiony ser, śmietana, tłuste mięso i słone wędliny, białe pieczywo, kawa, czarna herbata, sól oraz alkohol. W miarę możliwości ogranicz je, a jeśli to nie jest problem, na stałe wykreśl je ze swojego menu.

O autorce

Milena Chorążewska - Bloggerka, pasjonatka zdrowego stylu życia. Założyła bloga, aby dzielić się swoją pasją. Jej 7 letnie doświadczenie w zakresie medycyny naturalnej pomaga jej rozwijać projekt Adelia.

Napisz komentarz