Pewność siebie to fundament w marketingu sieciowym

Znalezione obrazy dla zapytania manager

Marketing sieciowy nie bez powodu nazywany jest biznesem XXI wieku. To taki rodzaj biznesu, w którym, aby osiągnąć i wypracować wyniki finansowe musisz się wyróżniać. W dobie dzisiejszych czasów, gdzie nasi klienci są na wyższym poziomie kompetencji, nie wystarczy być tylko kompetentnym i mieć ogromną wiedzę produktową. Kluczem w MLM jest porażająca i pociągająca za sobą innych ludzi, niczym nie zachwiana pewność siebie. 

Jak ją zbudować?

Początki są zawsze trudne. Zaczynając pracę w marketingu sieciowym zacznij od wzorowania się na silnych liderach, którzy swoją postawą, wizerunkiem i pewnością siebie przyciągają do siebie rzesze ludzi. Zapamiętaj jednak, że możesz się inspirować, ale zadbaj oto, aby nadal pozostać sobą i zachować swój własny charakter. Nie staraj się być kopią lidera. Bądź liderem, który wyróżnia się na tle innych. Postaw na oryginalny styl. Dobrze skrojona koszula, idealnie dopasowany garnitur, prestiżowe dodatki to połowa sukcesu. Najważniejsze, aby od samego początku zbudować autorytet . Dobry wizerunek to potęga biznesu! Miej świadomość, że szanse biznesową można zaprzepaścić zbyt dużą oryginalnością, wszystko powinno być ujęte w ramach dobrego smaku, stylu i wyrazu…

WSKAZÓWKA DLA LIDERA 

Wygląd to jest Twoje narzędzie. Miej radość w ubiorze i biznesie. Osiągnij więcej – stać cie na więcej! Do 15 sekund uśmiechnij się!

Wyobraź sobie taką sytuację, że to do Ciebie podchodzą inni podczas spotkań networkingowych i to z Tobą chcą robić biznes i od Ciebie chętnie biorą wizytówkę, to do Twojego zespołu chcą się przyłączyć i jeść z Tobą lunch.

Stwórz taki wizerunek, aby pozostać sobą, być niepowtarzalnym i inspirującym!

Znalezione obrazy dla zapytania manager

Na początku inspiruj się, a poźniej będziesz inspiracją dla innych.Poczuj się lepiej ze sobą, wyróżnij się i osiągaj lepsze rezultaty. Niech wizerunek spowoduje że chce się Tobie, że chcesz wstać i iść do pracy.

Dlaczego jedni tak maja, a inni niestety pomimo dużych kompetencji pozostają niezauważeni?

Jakby to było gdybyś umiał takim narzędziem skutecznie pozyskiwać nowych partnerów biznesowych i ludzi do zespołu.? Kto przecież nie chciałby być autorytetem? 

Poczucie pewności siebie

Każdy może budować wizerunek i zarabiać więcej warto w tym aspekcie zrozumieć, że wizerunek sprzedaje Twoje usługi.

A co to znaczy być pewnym siebie w biznesie i dlaczego jest to takie ważne?

W osobistym aspekcie pewność siebie to głębokie przekonanie, że jesteś dobry w tym, co robisz, oraz że to co robisz, ma wymierną wartość – dla Ciebie oraz innych ludzi. Pewność siebie bierze się przede wszystkim z wysokiej samooceny, wiary we własne możliwości i w to, że ma się wpływ na swoje życie, że dysponuje się pewnym rodzajem sprawczości, i że samemu potrafi się podejmować decyzje (te dobre, ale i też te złe) i bierze się za nie pełną odpowiedzialność.

W biznesie z kolei do tego wszystkiego dochodzi jeszcze dogłębna znajomość i zrozumienie wartość tego, co oferuje się klientowi. Osoba pewna siebie wie, w jaki sposób skutecznie zaprezentować i zakomunikować klientowi tę wartość, by on też ją dostrzegł. Lider nie boi się i nie waha, ponieważ głęboko wierzy, że to co sprzedaje naprawdę poprawi życie klienta. Przekonanie to jest oczywiście zbudowane na prawdzie, inaczej pewność siebie może być po prostu arogancją, a to co obiecuje się klientowi – obietnicą bez pokrycia.

Podobny obraz

A co dzieje się, kiedy brakuje tej pewności siebie?

Jeśli ktoś jest niepewny siebie, to jest to od razu zauważalne. Taka osoba nie jest dla innych wiarygodna w tym, co robi. Osoby, które mają z nią styczność, w szczególności klienci, odbierają to jako brak kompetencji lub wiedzy. Po prostu taka osoba nie jest dla nich ekspertem, autorytetem czy liderem (np. dla pracowników).

O autorce

Milena Chorążewska - Bloggerka, pasjonatka zdrowego stylu życia. Założyła bloga, aby dzielić się swoją pasją. Jej 7 letnie doświadczenie w zakresie medycyny naturalnej pomaga jej rozwijać projekt Adelia.