JAK CIĘ WIDZĄ – TAK CI PŁACĄ

Znalezione obrazy dla zapytania wizerunek biznesowy

Zastanawiasz się często, co mogłabyś/ mógłbyś zrobić, by zarabiać więcej? Nie masz pojęcia jakie to proste! Wyobraź sobie, że wystarczy mieć tylko kilku klientów więcej, którzy chętnie zapłacą za Twoje usługi. Zgodzisz się ze mną? Jak ich zatem przyciągnąć? W dzisiejszym artykule podpowiem Ci jak tego dokonać. Przekonasz się, że w większości gwarancją dobrej sprzedaży nie jest produkt, czy usługa sama w sobie – ale Twój wizerunek, gdyż on jest zawsze przed tym co sprzedajesz. Perfekcyjny wizerunek zewnętrzny budzi zaufanie klienta. Dlaczego to takie ważne, zwłaszcza w branży MLM? Zapamiętaj to bardzo dobrze – jeśli klient Cię polubi i Ci zaufa – KUPI OD CIEBIE WSZYSTKO.

Multi Level Marketing biznesem XXI wieku

Biznes XXI wieku można porównać do „oceanu” możliwości. Zaś rozwój Twojego biznesu uzależniony jest od tego, czy Ty z tych możliwości skorzystasz, czy też nie. Aby zwiększyć swoje zarobki często potrzebna jest zmiana, która umożliwi Ci stworzenie właśnie tych możliwości: finansowych, czasowych, przestrzennych, do tego, aby poprzez zwiększenie finansów robić wielkie rzeczy, mieć więcej czasu na angażowanie się w bardziej wartościowe projekty, bądź po prostu… – być szczęśliwym i żyć pełnią życia. Wyobraź sobie, że już to osiągasz… Masz mnóstwo pieniędzy, robisz to co kochasz i jesteś szczęśliwy. Jak się z tym czujesz, kiedy o tym myślisz? Żeby to osiągnąć potrzebujesz dobrego i solidnego planu poprawy bądź stworzenia na nowo Twojego wizerunku w oparciu o najważniejsze wartości Twojego przedsiębiorstwa. Przygotuj się na to, bo to długotrwały proces. Dlaczego warto przez niego przejść? Zapytaliśmy oto jedną z najlepszych stylistek modowych, współpracującą z rekinami biznesu: multimilionerami, przedsiębiorcami, członkami zarządów, biznesmenami:

„Wizerunek w każdym tego słowa znaczeniu, to najcenniejsza z punktu widzenia wzrostu i rozwoju Twojego biznesu WIZYTÓWKA, która miej tą świadomość – zostaje z Tobą do końca życia…” – mówi jedna ze stylistek modowych. (

Wizerunek jako narzędzie w biznesie

Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z tego jak ważne i skuteczne jest to narzędzie. Otóż. „Człowiek jest wizytówką biznesu, a wizerunek wizytówką człowieka…” – wtrąca jedna ze stylistek. Aby Ci to uzmysłowić, posłużę się w tym celu przykładem. Spróbuj sobie wyobrazić, że doprowadzasz do bardzo ważnego spotkania biznesowego, od którego wiele zależy i jest to przedsięwzięcie na skalę międzynarodową, a Twoi kontrahenci  przychodzą na spotkanie w jeansach i zwykłej bluzie… Co wtedy czujesz? Co robisz? Podpisujesz kontrakt, czy jednak się wahasz przed złożeniem podpisu? Z jakiego powodu masz im zaufać? Wizerunek zewnętrzny jest swego rodzaju świadectwem tego, jak poważnie  podchodzisz do biznesu. Tak to działa. Zauważ, że multimilionerowi nie musisz tłumaczyć tego jak powinien się ubrać na spotkanie biznesowe. Ba! Wyobraź sobie, że on nawet nie ma pojęcia o modzie, dobrym stylu i trendach. Jego świadomość i kompetencje jednak są na tyle wysokie, że korzysta z porad profesjonalistów w dziedzinie mody, a sam koncentruje swoją uwagę na tym, na czym zna się najlepiej. Wygląd to Twoje narzędzie.

Wizerunek wzmacnia silne cechy każdego lidera

Podobny obraz

Będąc i uczestnicząc w setkach szkoleń, spotkaniach czy konferencjach w marketingu wielopoziomowym, często zastanawiałam się co powoduje, że do jednych liderów ludzie podchodzą sami, wręczają wizytówki, błyskawicznie przyłączają do ich organizacji, a do innych nie. Ci drudzy wciąż pozostają niezauważeni, stoją gdzieś za filarem i przysłuchują się rozmowom. To również jest proste. Zwyczajnie brakuje im pewności siebie. Jak sprawić, byś zainteresował/ – ła sobą innych? Co powinieneś/-aś zrobić by nabrać pewności siebie i wzmocnić swoją postawę oraz pozycję biznesową? Zadbaj i zwróć uwagę na swój wizerunek zewnętrzny! Nie wyobrażasz sobie nawet jaką to daje siłę i energię! W tym celu posłużę się kolejnym przykładem.

Historia człowieka w czerwonej marynarce – oczami jednej ze stylistek

„Jako stylistka współpracuje z różnymi przedsiębiorcami, ludźmi biznesu, multimilionerami zarówno z Polski jak i z zagranicy. Z racji wykonywanego zawodu uważnie obserwuje ludzi pod kątem zachowania oraz wizerunku w biznesie.  Muszę powiedzieć, że jestem dumna z tego, jak świadomi są ludzie będący na najwyższych szczeblach kariery ze swojego wizerunku. To co dla nich jest charakterystyczne to fakt, że oni nie trzymają swojego garnituru na specjalną okazję, wydarzenie, czy okoliczność. Dla nich każdy dzień jest dobry powodem i okazją do tego, aby wyglądać jak człowiek biznesu. Jeśli jednak dalej nie wierzysz, że wizerunek sprzedaje to przeczytaj historie człowieka w czerwonej marynarce:

„Człowiek w wieku 60 lat otwiera drzwi i robi od razu wrażenie „WoW! Ubrany jest w krwisto czerwoną marynarkę sportową, chinosy, w kolorze khaki i wysokie, skórzane, ala wojskowe buty. Do tego białe oprawki okularów, śnieżno – białe zęby i szeroki uśmiech. Wchodzi na scenę, na której w przeciągu kilku minut przedstawia 40 osobowej publiczności krótką historię szczęśliwego człowieka. Jego prezentacja to on sam. Autentyczny, do bólu prawdziwy, dobrze ubrany, szczęśliwy. Chce Ci powiedzieć, że czasami wystarczy kilka chwil, aby zaskarbić sobie serca ludzi. Ten człowiek zrobił to w kilka minut. Po zejściu ze sceny ruszyły do niego tłumy ludzi chętnych do współpracy. Pierwsze wrażenie to Twoje BYĆ albo NIE BYĆ  w biznesie” – opowiada stylistka

Pewność siebie to fundament w marketingu sieciowym

Marketing sieciowy nie bez powodu nazywany jest biznesem XXI wieku. To taki rodzaj biznesu, w którym, aby osiągnąć i wypracować wyniki finansowe musisz się wyróżniać. W dobie dzisiejszych czasów, gdzie nasi klienci są na wyższym poziomie kompetencji, nie wystarczy być tylko kompetentnym i mieć ogromną wiedzę produktową. Kluczem w MLM jest porażająca i pociągająca za sobą innych ludzi, niczym nie zachwiana, pewność siebie. Jak ją zbudować? Początki są zawsze trudne. Zaczynając pracę w marketingu sieciowym zacznij od wzorowania się na silnych liderach, którzy swoją postawą, wizerunkiem i pewnością siebie przyciągają do siebie rzesze ludzi. Zapamiętaj jednak, że możesz się inspirować, ale zadbaj o to, aby nadal pozostać sobą i zachować swój własny charakter. Nie staraj się być kopią lidera. Bądź liderem, który wyróżnia się na tle innych. Postaw na oryginalny styl. Dobrze skrojona koszula, idealnie dopasowany garnitur, prestiżowe dodatki to połowa sukcesu. Najważniejsze, aby od samego początku zbudować autorytet . Dobry wizerunek to potęga biznesu! Miej świadomość, że szanse biznesową można zaprzepaścić zbyt dużą oryginalnością, wszystko powinno być ujęte w ramach dobrego smaku, stylu i wyrazu…

Leave a Reply